Barion Pixel
A DK határozati javaslatot nyújt be, hogy a kormány kötelezze tisztességes ügyfélkezelésre a hatalmukkal visszaélő nagyvállalatokat!

A DK határozati javaslatot nyújt be, hogy a kormány kötelezze tisztességes ügyfélkezelésre a hatalmukkal visszaélő nagyvállalatokat!

2025.05.03.

A DK határozati javaslatot nyújt be, hogy a kormány kötelezze tisztességes ügyfélkezelésre a hatalmukkal visszaélő nagyvállalatokat!

Az elmúlt 15 évben a kormány magára hagyta a magyar embereket a cégekkel szemben. Ma egy nagy cég szinte mindent megtehet a saját ügyfeleivel szemben: bezárhatja az ügyfélszolgálatát, leválthatja a telefonos ügyintézőit egy számítógépes menüre, vagy úgy is dönthet, hogy az ügyfélszolgálati telefonokat soha senki nem fogja többé felvenni. Ugyanez igaz a hibás, téves számlázásra, amikor az ügyfél dolga bebizonyítani, hogy tévesen számláztak ki neki többszázezres vagy akár milliós telefon-, internet- vagy közüzemi szolgáltatást, ide tartoznak az egyoldalú szerződésmódosítások is.

A Demokratikus Koalíció országgyűlési határozati javaslatot nyújt be, hogy véget vessünk annak az embertelen gyakorlatnak, ami ma az állami és magánszolgáltatók ügyfélkezelését jellemzi. 

A javaslatunk szerint minden szolgáltatónak kötelező lenne:

  • személyes ügyfélszolgálatot fenntartani legalább heti három napon; 

  • biztosítani, hogy telefonon 5 percen belül ügyintézőhöz jusson az állampolgár; 

  • 24 órán belül érdemben válaszolni minden online megkeresésre.

Ezen túl, ha a szolgáltatás kimarad, vagy a szolgáltató hibázik, akkor ne az állampolgárnak kelljen bizonyítania, hogy igaza van, hanem a szolgáltatónak.

Mi, baloldaliak, mindig az emberek mellett fogunk állni, mert baloldalinak lenni nem divat kérdése!

Rónai Sándor 

A DK alelnöke 

 

Rónai Sándor sajtótájékoztatóját a DK Facebook-oldalán közvetítettük. 

RSS
Kapcsolódó politikusok