A Demokratikus Koalíció a fogyasztóvédelemhez fordul a reptéri utaslehúzó szabályzatok miatt
A Demokratikus Koalíció a fogyasztóvédelemhez fordul a reptéri utaslehúzó szabályzatok miatt 2019.07.28.

A Demokratikus Koalíció a fogyasztóvédelemhez fordul a reptéri utaslehúzó szabályzatok miatt

Nagyon rosszul járhat az, aki elfelejt időben online becsekkolni a Wizz Air járataira. A fapados társaságnál a honlapon szereplő díj több mint dupláját szedik be büntetésként az utasoktól. A társasághoz sorra érkeznek a panaszok, de a cég szemet huny az intézményesített lehúzás felett.

A Demokratikus Koalíció a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordul a Wizz Air budapesti földi kiszolgálójának, a Malév GH. Zrt-nek utaslehúzó gyakorlata miatt. Tűrhetetlen, hogy bár olcsó, fapados társaságként hirdetik magukat, és így csábítják az utasokat, mégis minden lélegzetvételt feláraznak most már. Ráadásul teszik mindezt úgy, hogy a Wizz Air honlapján található szabályzatban más, alacsonyabb összegek szerepelnek, mint amennyit valójában elkérnek Ferihegyen a becsekkolásnál. A cég eljárása felháborító, és egyáltalán nem utasbarát, ezért nem is hagyhatjuk annyiban, hogy folytassák a lehúzást.

 


Dr. Oláh Lajos
országgyűlési képviselő
DK


Fotó: VG / Móricz-Sabján Simon

RSS
Kapcsolódó politikusok
Kapcsolódó cimkék air, fogyasztóvédelem, lajos, oláh, wizz