Közlemény: Ki felel a menzareform félmilliárdos reklámköltségéért?

2016.01.12.
Oláh_Lajos_201403Félmilliárdot költött a kormány a menzareform népszerűsítésére, tudta meg a HVG. A kampány keretében a pénz jelentős részét rövid reklámfilmekre költötték, amelyek ugyan bárki számára elérhetőek az interneten, az össznézőszámuk alig éri el az 500-at. A csúfos kudarcba torkollt menzareformot tehát 1 millió forint per néző arányban mentegeti a kormány. Arra nincs pénz, hogy a szülők tiltakozása miatt felülvizsgálják a sótlan és ízetlen ételeket eredményező szabályozást, de a reklámfilmek egyetlen nézője megért 1 millió forintot. Valaki megint jól járt a Fidesz holdudvarában, az iskolai és óvodai étkeztetést lemondani kényszerülő szülők pedig oldják meg, hogy ehető ételhez jusson a gyermekük. Szokásos orbáni sikertörténet. A Demokratikus Koalíció követeli a kormánytól, hogy nevezze meg, ki felelt a menzareform félmilliárdos népszerűsítéséért! A DK szerint az óvodás és iskolás gyermekek a legdrágább reklámoktól sem fognak jóllakni, ezért elfogadhatatlan, hogy a sokak ebédje helyett a fideszes kevesek reklámbevételeire ment el a pénz. A DK szerint a kormány bukása utáni Sokak Magyarországa felül fogja vizsgálni a gyermekek által utált menzareformot.  

Oláh Lajos Országgyűlési képviselő Demokratikus Koalíció